پیک سبک باران

إِنِّی مُهَاجِرٌ إِلَىٰ رَبِّی ۖ إِنَّهُ هُوَ الْعَزِیزُ الْحَکِیمُ

پیک سبک باران

إِنِّی مُهَاجِرٌ إِلَىٰ رَبِّی ۖ إِنَّهُ هُوَ الْعَزِیزُ الْحَکِیمُ

دلنوشته های آرش نوری

۲ مطلب در فروردين ۱۳۹۰ ثبت شده است

امیدوارم تا امروز سال خوبی رو آغاز کرده باشید ،به قول معروف  سال نیکو از بهارش پیداست.

تو این مطلب خواستم اول تلنگری به خودم زده باشم و بعد هم تذکری به دوستانم داده باشم .( البته ساحت شما مقدس تر از این حرفهاست و این مطلب برای بنده و امثال بنده است ان شاء الله شما به بزرگی خودتون بنده رو می بخشید . )

امیدوارم تا امروز که چند روز از این سال بیشتر نمی گذره گناهی مرتکب نشده باشید ، اما ازتون می خوام از لحظه ی اول سال تحویل تا الان فکر کنید ببینید اولین گناهی که انجام دادید چی بود ؟ و یا گناهانی که طی این چند روز انجام دادید چی بودند ؟ نه اصلا بذارید یه مرحله بالاتر بریم ، به کارهایی که در این چند روز انجام دادید فکر کنید ، از دید و بازدید و پوشیدن لباس نو و مسافرت وبگیرید تا خوردن آجیل و ...

الحق و النصاف چند تا از اونا برای رضای خدا بوده ؟ مگر نه اینکه خداوند فرمود : « من جن و انس را نیافریدم مگر برای اینکه مرا بندگی کنند . » (ذاریات 56)  خداییش چند تا از اعمالمون برای عبادت خدا بوده ؟

امیدوارم همه ی ما بتونیم تو سال جدید اولین رکن شیعه بودن و بسیجی بودن رو که همون ترک گناه به جا بیاریم و عادت های بد گذشته رو ترک کنیم که حضرت امیر « علیه السلام »  فرمودند : « برترین عبادت چیره آمدن بر عادت است . » و اگر هم موفق نشدیم ، حداقل در سال جدید گناه جدید انجام ندهیم ! ! !

تقریر ادیبانه ی برهان معاد است         فصلی که خزان از پی اسفند گشودست

التماس دعا

۰ موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۷ فروردين ۹۰ ، ۱۳:۳۶
آرش نوری

مژده مژده پخش گوشت رایگان در سرتاسر ایران ، ویژه ی ایام نوروز ! ! ؟

طبق آخرین اخبار و اطلاعات رسیده ، میزان این گوشت به قدری زیاد است که همه می توانند تا سالهای سال آنرا ذخیره کنند بدون اینکه هیچ آسیبی ببیند. این گوشت بسیار لذیذ و دلچسب می باشد به طوری که اکثر افراد از خوردن آن سیر نمی شوند.

میزان توزیع به حدی است که اکثر افراد در کنار آجیل و شیرینی از این گوشت هم برای پذیرایی از میهمانان استفاده می کنند . البته در بعضی از مناطق نیز مشاهده شده است میهمانان در کنار عیدی به میزبانان خود گوشت هدیه می دهند. این نوع از گوشت برای همه ی افراد قابل استفاده بوده و حتی کسانی که دارای بیماری های خاص هستند می توانند از آن استفاده کنند ( البته افرادی که مرض دارند بیش تر استفاده می کنند . )

متاسفانه مصرف این نوع گوشت به شدت بالا رفته و این امر موجب نگرانی های  فراوانی شده است ، و در بعضی موارد وابستگی به این نوع از گوشت ایجاد گردیده است به طوری که کسانی که در مورد مصرف این نوع گوشت تذکر داده اند با برخورد شدید گوشت خواران مواجه شده اند .

البته بنده به شما توصیه می کنم ضمن اینکه خودتان از مصرف این نوع گوشت خودداری کنید ، دیگران را نیز از این کار منع کنید و در صورت ادامه ی این کار محل را سریعاً ترک کنید .

لازم به ذکر است این گوشت ، گوشت آدمیزاد ، و از نوع برادران و خواهران مومن است در ضمن  خوردن آن از کارای بد، بد هم بدتر است .

 

وَلَا یَغْتَب بَّعْضُکُم بَعْضاً أَیُحِبُّ أَحَدُکُمْ أَن یَأْکُلَ لَحْمَ أَخِیهِ مَیْتاً فَکَرِهْتُمُوهُ وَاتَّقُوا اللَّهَ إِنَّ اللَّهَ تَوَّابٌ رَّحِیمٌ

 

و هیچیک از شما دیگرى را غیبت نکند، آیا کسى از شما دوست دارد که گوشت برادر مرده خود را بخورد؟ (به یقین) همه شما از این امر کراهت دارید، تقواى الهى پیشه کنید که خداوند توبه پذیر و مهربان است.        سوره ی حجرات 12

۰ موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۲ فروردين ۹۰ ، ۱۳:۳۳
آرش نوری