پیک سبک باران

إِنِّی مُهَاجِرٌ إِلَىٰ رَبِّی ۖ إِنَّهُ هُوَ الْعَزِیزُ الْحَکِیمُ

پیک سبک باران

إِنِّی مُهَاجِرٌ إِلَىٰ رَبِّی ۖ إِنَّهُ هُوَ الْعَزِیزُ الْحَکِیمُ

دلنوشته های آرش نوری

اولین گناه

چهارشنبه, ۱۷ فروردين ۱۳۹۰، ۰۱:۳۶ ب.ظ

امیدوارم تا امروز سال خوبی رو آغاز کرده باشید ،به قول معروف  سال نیکو از بهارش پیداست.

تو این مطلب خواستم اول تلنگری به خودم زده باشم و بعد هم تذکری به دوستانم داده باشم .( البته ساحت شما مقدس تر از این حرفهاست و این مطلب برای بنده و امثال بنده است ان شاء الله شما به بزرگی خودتون بنده رو می بخشید . )

امیدوارم تا امروز که چند روز از این سال بیشتر نمی گذره گناهی مرتکب نشده باشید ، اما ازتون می خوام از لحظه ی اول سال تحویل تا الان فکر کنید ببینید اولین گناهی که انجام دادید چی بود ؟ و یا گناهانی که طی این چند روز انجام دادید چی بودند ؟ نه اصلا بذارید یه مرحله بالاتر بریم ، به کارهایی که در این چند روز انجام دادید فکر کنید ، از دید و بازدید و پوشیدن لباس نو و مسافرت وبگیرید تا خوردن آجیل و ...

الحق و النصاف چند تا از اونا برای رضای خدا بوده ؟ مگر نه اینکه خداوند فرمود : « من جن و انس را نیافریدم مگر برای اینکه مرا بندگی کنند . » (ذاریات 56)  خداییش چند تا از اعمالمون برای عبادت خدا بوده ؟

امیدوارم همه ی ما بتونیم تو سال جدید اولین رکن شیعه بودن و بسیجی بودن رو که همون ترک گناه به جا بیاریم و عادت های بد گذشته رو ترک کنیم که حضرت امیر « علیه السلام »  فرمودند : « برترین عبادت چیره آمدن بر عادت است . » و اگر هم موفق نشدیم ، حداقل در سال جدید گناه جدید انجام ندهیم ! ! !

تقریر ادیبانه ی برهان معاد است         فصلی که خزان از پی اسفند گشودست

التماس دعا

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۰/۰۱/۱۷
آرش نوری

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی