پیک سبک باران

إِنِّی مُهَاجِرٌ إِلَىٰ رَبِّی ۖ إِنَّهُ هُوَ الْعَزِیزُ الْحَکِیمُ

پیک سبک باران

إِنِّی مُهَاجِرٌ إِلَىٰ رَبِّی ۖ إِنَّهُ هُوَ الْعَزِیزُ الْحَکِیمُ

دلنوشته های آرش نوری

پخش گوشت رایگان

سه شنبه, ۲ فروردين ۱۳۹۰، ۰۱:۳۳ ب.ظ

مژده مژده پخش گوشت رایگان در سرتاسر ایران ، ویژه ی ایام نوروز ! ! ؟

طبق آخرین اخبار و اطلاعات رسیده ، میزان این گوشت به قدری زیاد است که همه می توانند تا سالهای سال آنرا ذخیره کنند بدون اینکه هیچ آسیبی ببیند. این گوشت بسیار لذیذ و دلچسب می باشد به طوری که اکثر افراد از خوردن آن سیر نمی شوند.

میزان توزیع به حدی است که اکثر افراد در کنار آجیل و شیرینی از این گوشت هم برای پذیرایی از میهمانان استفاده می کنند . البته در بعضی از مناطق نیز مشاهده شده است میهمانان در کنار عیدی به میزبانان خود گوشت هدیه می دهند. این نوع از گوشت برای همه ی افراد قابل استفاده بوده و حتی کسانی که دارای بیماری های خاص هستند می توانند از آن استفاده کنند ( البته افرادی که مرض دارند بیش تر استفاده می کنند . )

متاسفانه مصرف این نوع گوشت به شدت بالا رفته و این امر موجب نگرانی های  فراوانی شده است ، و در بعضی موارد وابستگی به این نوع از گوشت ایجاد گردیده است به طوری که کسانی که در مورد مصرف این نوع گوشت تذکر داده اند با برخورد شدید گوشت خواران مواجه شده اند .

البته بنده به شما توصیه می کنم ضمن اینکه خودتان از مصرف این نوع گوشت خودداری کنید ، دیگران را نیز از این کار منع کنید و در صورت ادامه ی این کار محل را سریعاً ترک کنید .

لازم به ذکر است این گوشت ، گوشت آدمیزاد ، و از نوع برادران و خواهران مومن است در ضمن  خوردن آن از کارای بد، بد هم بدتر است .

 

وَلَا یَغْتَب بَّعْضُکُم بَعْضاً أَیُحِبُّ أَحَدُکُمْ أَن یَأْکُلَ لَحْمَ أَخِیهِ مَیْتاً فَکَرِهْتُمُوهُ وَاتَّقُوا اللَّهَ إِنَّ اللَّهَ تَوَّابٌ رَّحِیمٌ

 

و هیچیک از شما دیگرى را غیبت نکند، آیا کسى از شما دوست دارد که گوشت برادر مرده خود را بخورد؟ (به یقین) همه شما از این امر کراهت دارید، تقواى الهى پیشه کنید که خداوند توبه پذیر و مهربان است.        سوره ی حجرات 12

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۰/۰۱/۰۲
آرش نوری

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی