پیک سبک باران

إِنِّی مُهَاجِرٌ إِلَىٰ رَبِّی ۖ إِنَّهُ هُوَ الْعَزِیزُ الْحَکِیمُ

پیک سبک باران

إِنِّی مُهَاجِرٌ إِلَىٰ رَبِّی ۖ إِنَّهُ هُوَ الْعَزِیزُ الْحَکِیمُ

دلنوشته های آرش نوری

زنده باد گربه

يكشنبه, ۶ فروردين ۱۳۹۱، ۱۲:۴۵ ب.ظ

به نام خدا

زنده باد گربه !!!؟؟

دیروز بود که در اخبار خواندم ، زنی در آمریکا عاشق الاغی شده بود و فرجام این عشق پاک هم به ازدواج منجر شده بود گویا و البته در ادامه هم یادآوری کرده بودکه ازدواج با حیوانات از قبل در ارتش امریکا رسمی شده است. من اما قبل ها وقتی از علت علاقه ی خیلی از این خارجکی ها به سگ پرس و جو میکردم این را تا حدودی فهمیده بودم که علاقه ی خالی هم نیست ،عشق پاک است گویا و آن روزها ولی بچه بودم و این چیزها را خیلی نمی فهمیدم ، راستش را بخواهید الان هم خیلی این چیز ها را نمی فهمم ، فامیل و آشناها در مراسماتی که مثلا دعوتمان می کنند ، خیلی به من می گویند تو نفهمی ، متهجری و اخیرا هم یکی می گفت طالبانی( البته غیر مستقیم نه اینکه خیال کنید مستقیم ) اما من خیلی جدی نمی گرفتم این افاضات مثلا خیرخواهانه را ، شاید چون از این حرف ها زیاد شنیده ام از عزیزانم ، خیلی دیگر در من اثر نمی کند اما گویا پر بیراه هم نمی گفتند و اصلا مگر چه عیب دارد ، انسان و الاغ و سگ و گربه هم مگر فرقی دارند با هم و مگر غیر این است که همه غریزه دارند و باید هرطور شده آنرا ارضا کنند، حالا چه توفیقی دارد این کار را با همجنست انجام بدی یا با الاغ و سگ ، تازه این الاغ و سگ خیلی هم وفادارتر از خیلی انسان ها هستند و شاید هیچوقت هم خیانت نکنند در حق آنها و من البته تا دیروز فکر می کردم فحش است این عبارت « پدر سگ » و امروز اما فهمیدم نشان تمدن و پیشرفت و آزادی است ، راستی گفتم آزادی یاد گربه افتادم و چقدر متمدن و  بافرهنگ هستند این گربه ها ، به نظر من باید بشود نماد آزادی این گربه ، از هرچه رنگ حیا پذیرد آزادند گربه ها ، نه کوچه و خیابان و بیابان و نه پارگ و دانشگاه و نه صحرا و جنگل و نه آدم و پرنده و نه هیچ چیز مانع آزادی این گربه ها نیست و البته چه خوب بود این جوامع مثلا متمدن امروزی به جای شعار آزادی شعار « زنده باد گربه » سر میدادند ، که خیلی هم نزدیک تر بود به واقعیت و مگر در این کشورها جز این است که چشم مردم را با تازیانه ی شهوت کور می کنند و افسار بلندی به نام آزادی در گردن جماعت می اندازند و مگر آدم الکلی غرق در شهوات را به فرض جدا شدن موضعی از این قیودات نمی شود با تلاش برای حقوق بشر و حفظ محیط زیست مشغول داشت و مرادم تقبیح این کار ها نیست البته و منظور غفلت انسان است تا آنجا که یادش می رود زبانم لال انسان است مثلا و البته چه انسانی که عبد کامل شیطان است و به قول خدا حیوان است ، بل هم اضل . و حقوق بشر و حفظ محیط زیست و کارهای خیریه و کمک به هم نوع و امثال آن مثل تجویز مسکن است برای سرطان .

و اصلا نمی دانم این خارجکی ها و البته این خارجکی نماهای داخلی ( که کم کم دارند زیاد می شوند خصوصا در دانشگاه ) چطور زندگی می کنند در این جهنم و من اصلا نمی دانم مگر جهنم به غیر از قلبی است که در آن امام زمان نباشد.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۱/۰۱/۰۶
آرش نوری

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی