پیک سبک باران

إِنِّی مُهَاجِرٌ إِلَىٰ رَبِّی ۖ إِنَّهُ هُوَ الْعَزِیزُ الْحَکِیمُ

پیک سبک باران

إِنِّی مُهَاجِرٌ إِلَىٰ رَبِّی ۖ إِنَّهُ هُوَ الْعَزِیزُ الْحَکِیمُ

دلنوشته های آرش نوری

خداحافظ محرم خداحافظ صفر

جمعه, ۱۵ بهمن ۱۳۸۹، ۰۲:۳۱ ب.ظ

الان که مشغول نوشتن هستم آخرین ساعات ماه صفر ِ ، نمی دونم چرا یه باره دلم گرفت ، نمی دونم چرا یه دفعه هوس زیارت ناحیه مقدسه کردم «السلام علی آدم صفوه الله من خللیفته »

 نمی دونم چرا یه دفعه زدم زیر گریه «اسلام علی ساکن کربلا »

 نمی دونم چرا یه نفر این ساعات آخر در گوشم صدا می زنه غریب مادر حسین « السلام علی الاعضاء المقطعات »

 محرم تموم شد ، صفر رفت اما اگه خوب گوش کنید هنوز صدای «هل من ناصر ینصرنی » یه نفر به گوش می رسه « السلام علی الشیب الخضیب »

 هنوز صدای « وا محمدا » ی یه خانم رو می شه شنید « السلام علی النسوه البارزات »

 هنوز صدای قرآن از بالای نیزه قطع نشده « السلام علی الروسِِ المشالات »

 هنوز یه نفر هر جا آب می بینه گریه می کنه « السلام علیک و علی ابنائک المستشهدین » 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۸۹/۱۱/۱۵
آرش نوری

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی