پیک سبک باران

إِنِّی مُهَاجِرٌ إِلَىٰ رَبِّی ۖ إِنَّهُ هُوَ الْعَزِیزُ الْحَکِیمُ

پیک سبک باران

إِنِّی مُهَاجِرٌ إِلَىٰ رَبِّی ۖ إِنَّهُ هُوَ الْعَزِیزُ الْحَکِیمُ

دلنوشته های آرش نوری

می توان آیا به دل دستور داد ؟

جمعه, ۱ بهمن ۱۳۸۹، ۰۲:۲۹ ب.ظ

دیروز وقتی داشتم اخبار بی بی سی رو نگاه می کردم ، چشمم به نامه ی آقای دباغ ( همون سروش ) افتاد  اون رو خوندم ، نامه ای که در اون به طرز ماهرانه ای به نفی وجود خدا و شبه پراکنی پرداخته بود و بعد از اون هم به طرز بی شرفانه ای به ولایت فقیه و خصوصاً حضرت امام خامنه ای ( روحی فداه ) حمله کرده بود . البته از بی بی سی و آقای سروش این رفتار و گفتار هیچ بعید نبود اما چیزی که منو شوکه کرد دیدن همون اراجیف ( البته با غلظت کمتر ) توی وبلاگ خودمون بود . خیلی سعی کردم اما نتونستم ساکت بشینم و ببینم کسی که خودش رو استاد معارف می دونه اینطوری ولایت رو زیر سوال ببره. جواب شبهات آقای سروش رو  و اینکه واقعاً بلا چیه و آیا فقط مخصوص عاشق هاست و ...  رو ان شاء الله برادرمون آقای گمنان بهتون میدن ( که من ایشان را شخص  فاضلی دیدم ) ، اما چیزی که من می خوام بگم جواب آقای سروش نیست ، بلکه در دلم با شماست ،  آره یه زمانی گروهی به علی (علیه السلام )  تهمت ها زدند و به خاطر دو روز دنیا حضرت رو خانه نشین کردنند ، اما ما اجازه نمی دهیم تاریخ دوباره تکرار شود ، ما اجازه نمی دهیم کسی که حتی قرآن رو هم قبول ندارد دم از خدا بزند ، ما اجازه نمی دهیم کسی که تنها جوابش در مقابل نقدهایی که به او می زنند فحش و ناسزاست دم از عقل بزند .

آری ما عاشقیم ، اما فخر ما این است که عقل دست ما را در دست عشق گذاشته است ، این عقل است که به ما فهماند که اگر خدا را می خواهی باید عاشق شوی ، و عشقی که عقل آغازگر آن باشد چه زیباست .

آری ما عاشقیم ، ما عاشق خداییم ، ما عاشق علی ایم ، ما عاشق حسینیم ، ما عاشق خمینی هستم و عاشقان خمینی فداییان خامنه ای اند که بی شک فداییان خامنه ای یاران مهدی اند که فرمود « اصحاب المهدی شاب »

ما را با فحش و ناسزا و تهمت و افترا که هیچ ، قطعه قطعه مان هم کنید پای عشق خود می ایستیم ، ماصلاًعقل دنیا پرست شما را نمی فهمیم ، نه که نمی فهمیم که نمی خواهیم بفهمیم .

سروش گرچه از خدا شکایت می کند اما من خدا را شکر میکنم ، خدا را شکر می کنم که سروش با تمام بغض به رهبر عزیزمان حمله می کند و من به شخصه در اینجا ایمانم صد چندان شد ، چرا که از قبل ارتداد سروش از قرآن و عقاید شیعه بر ما مشخص شده بود و خوشحالم کسی که قرآن را قبول ندارد امام خامنه ای و ولایت مداران را هم قبول ندارد و این چه پیوند مبارکی است ، بگذارید سروش با تمام وجود از امام خامنه ای بدش بیاید که ما با تمام وجود امام مان را دوست داریم  که « هل الدین الا الحب و البغض فی الله ».

آقای سروش از بایزید یاد گرفت که حتی یزید را هم لعن نکند اما ما از زیارت عاشورا یاد گرفتیم که یزید و یزیدیان را صد بار لعن کنیم ، و من هزار بار سروش را لعن می کنم که به نظرم لعن یزیدیانِ زمان فضیلت بیشتری دارد. و من تمام وبلاگ را از عکس آقا پر می کنم که به نظرم چیزی جز آن نجاست عکس سروش را از صفحه ی وبلاگ پاک نخواهد کرد( مگر نه این است که نجاست را با مطهرات پاک می کنند )  و همچنان به امید روزی می مانم که حضرت حجت ( روحی فداه ) جهان را از لوث وجود یزیدیان پاک کند .

 

السلام علی عباد الله الصالحین

و لعنه الله علی القوم الظالمین

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۸۹/۱۱/۰۱
آرش نوری

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی